اشتراک eshtrak

خبری سیاسی فرهنگی! مسئولیت هر مقاله بعهده نویسنده آنست!

سقوط هلیکوپتر و انحصاری‌تر شدن قدرت: اعلامیه شمارۀ 126 جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ خط سوم ـ نه آمریکا ـ نه ملا 

سقوط هلیکوپتر و انحصاری‌تر شدن قدرت

جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ خط سوم ـ نه آمریکا ـ نه ملا 

اعلامیه شمارۀ 126

سی و یک اردیبهشت = 20 ماه مه 2024

اینجا ایران است. کسی با مرگ طبیعی نمی میرد! الله و اکبر گویان هواپیمای مسافربری را ساقط می کنند! غارت دائم اموال ملی از یکسو، و عدم ایجاد کار برای جوانان از سوی دیگر، زیر پوشش هیجانهای پوچی چون حجاب، خیل عظیم بیکارن و گرسنگان را، که رژیم ملا با غارت اموال ملی، به وادی فروش مواد مخدره رانده، به چوبه دار می سپارند! از پشت بام‌ها معترضین به غارت ملی را به رگبار می‌بندند و روشنفکران مدافع مردم را به دست ارازل و اوباششان، در هر جا، از زندان گرفته تا خانه به قتل می‌رسانند. 

برنده سی و چند ساله این قدرت‌طلبی محض، همواره سید علی خامنه ای بوده، که با اطاق فکری انگلیس، توانسته تاکنون، کشور را بطور کامل به انحصار سازمان حجتیه انگلیسی و در راس آن خانواده خودش درآورد. و توانسته ایران را به یک نواستعمار واقعی و پنهان انگلیس بدل کند. و با اشاعه حجتیه در کل منطقه، با حاتم بخشی خزانه ملی این مردم گرسنه توانسته دامنه جهل و جنایت را از مرزهای ایران بس فراتر بگستراند.   

ابراهیم رئیسی، در ازدواج با جمیله علم الهدای، دختر چپاولگر آستان قدس رضوی، خود را با مناصبی بس فراتر ازاستطاعت شخصی گره زد! و با قتل‌عام فرزندان نخبه ایران، در زندان‌ها در سال 1367، توانست راه رسیدن به مقام ریاست جمهوری را نیز هموار کند.  

ولی دیگر کاندیدای رهبری او از طرف علم الهدای، خارج از تحمل سید علی و پسرش مجتبی خامنه ای بود! دو پُست اشغال شده توسط باقری کنی داماد خامنه ای و محمد مخبر رئیس بنیاد مستظعفان، از مدت ها قبل، ذخیره چنین روزی بوده اند و انحصار قدرت را بیشتر در خانواده خامنه ای متمرکز کرده است.

womens-power.farah-notash.com

http://www.farah-notash.com

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

اطلاعات

این ویودی در 21 مِی 2024 بدست در اشتراک - eshtrak فرستاده شده و با , برچسب خورده.