اشتراک eshtrak

خبری سیاسی فرهنگی! مسئولیت هر مقاله بعهده نویسنده آنست!

کارنامه ( صادق محصولی ) دژخیم خونخوار و دزد میلیاردر رژیم ولایت فقیه: ناشناس!

دریافتی:

این افشاگری در بخش دیدگاهها برای اشتراک ارسال شده است.

آمادور- اشتراک!

sadegh mahsooli

کارنامه ( صادق محصولی ) دژخیم خونخوار و دزد میلیاردر رژیم ولایت فقیه

صادق محصولی در سال ۱۳۳۸ در شهر اورمیه زاده شد. پس از پذیرش در دانشگاه علم و صنعت به تهران رفت و از دوستان محمود احمدی نژاد صبورچیان و برادران هاشمی ثمره شد. در سال ۱۳۵۹ با سفارش آخوند مهدوی کنی که اکنون رئیس مجلس خفتگان! است و در آن زمان وزیر کشور بود به همراه دوستان گرامیش محمود احمدی نژاد و برادران هاشمی ثمره و چند تن دیگر به اورمیه بازگشت تا از رخنه دشمنان رژیم در شمال باختری ایران پیشگیری کند. از نخستین کارهای او پس از رسیدن به اورمیه برپائی گروه های چماقدار از اراذل و اوباش اورمیه و حمله به گردهمائی های گروه های دگر اندیش همراه با زدن و بستن و شکستن بود که این کارهای وی با پشتیبانی بی دریغ آخوند غلامرضا حسنی امام جمعه اورمیه همراه بودند. در سایه این خوش خدمتی ها در سال ۱۳۶۰ صادق محصولی فرماندار اورمیه شد و همزمان با وی محمود احمدی نژاد فرماندار ماکو شد و مجتبی هاشمی ثمره به معاونت استانداری آذربایجان غربی برگزیده شد. پس از اعلام جنگ مسلحانه بر علیه رژیم جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران کار صادق محصولی تنها به فرمانداری در شهر اورمیه خلاصه نشد و پرداختن به کارهائی مانند بازجوئی، شکنجه، تیرباران کردن، تیر خلاص زدن و سازماندهی دستگاه سرکوب رژیم از دیگر کارهای او شدند. البته همزمان با وی محمود احمدی نژاد نیز که ظاهرا فرماندار ماکو بود در شهرهای شمال باختری کشور می گشت و کارهائی مانند تیرباران کردن و به دار آویختن دشمنان رژیم را انجام می داد و به ویژه محمود احمدی نژاد به تیر خلاص زدن به مغز زندانیان اعدامی علاقه خاصی داشت و همواره با خنده و قهقهه می گفت: کار را که کرد؟ آن کس که تمام کرد!

صادق محصولی و یارانش هر چند آدمکش بودند از پر کردن جیب هایشان با دارائی های دزدیده شده و رشوه خواری و مفت خواری و اختلاس از دارائی های مردم نیز دریغ نمی کردند اما در این میان شهردار اورمیه ( مهندس مهدی باکری ) دشمن سرسخت هر گونه دزدی و رشوه خواری و مفت خواری و باندبازی و پارتی بازی بود و آب او و کسانی مانند صادق محصولی به یک جوی نمی رفت و همواره میان مهدی باکری و برادرش حمید باکری از یک سو و صادق محصولی از سوی دیگر کشمکش ها و ستیزهای سخت روی می دادند اما صادق محصولی را چه باک هنگامی که پشتیبان او آخوند غلامرضا حسنی امام جمعه اورمیه بود و پشتیبان گردن کلفت دیگری به نام آخوند ( محمد ایمانی یامچی ) رئیس دادگاه انقلاب اسلامی اورمیه را نیز دم دست داشت. آخوند ( محمد ایمانی یامچی ) هزاران تن از دشمنان رژیم را پس از محاکمه های پنج دقیقه ای در دادگاه انقلاب اسلامی اورمیه به اعدام محکوم کرده است. وی سپس به تبریز رفت و رئیس دادگاه شعبه شانزدهم کیفری یک دادگستری تبریز شد و هم اکنون رئیس دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی است. ( نشانی آخوند محمد ایمانی یامچی: تبریز- کوی ولیعصر – کوی وحدت – چهارده متری نیما – ده متری اول – کاشی بیست و دو – کد پستی ۵۱۵۷۸۵۷۷۶۶ )

یادآوری می شود که آخوند ( محمد ایمانی یامچی ) و آخوند رشوه خوار و فاسدی به نام ( محمدکاظم ایمانی ) یکی نیستند. این دو آخوند تنها همنام هستند و با هم خویشاوند نیستند. ( محمد ایمانی یامچی ) گرچه آدمکش است اما دچار فساد جنسی نیست و حتی با فساد جنسی مخالف است و ظاهرا رشوه خوار نیز نیست اما خوک رشوه خوار ( محمد کاظم ایمانی معروف به بی ایمان! ) تاکنون هزاران پرونده تجاوز به عنف، قتل عمدی، زمین خواری، غصب و تصرف عدوانی، اختلاس ها و کلاهبرداری های بزرگ را پس از اخذ رشوه های کلان ماست مالی کرده است. خوک بی شرف و بی ایمان ( محمدکاظم ایمانی ) به زن هائی که دارای پرونده های سنگین بودند پیشنهاد ماست مالی کردن پرونده هایشان را به شرط روابط جنسی می داد و اگر می پذیرفتند با آنها مشغول خوشگذرانی می شد وگرنه هزاران بلا بر سر این زن های بیچاره می آورد. خوک بی ایمان ( محمدکاظم ایمانی ) که پیشینه درخشانی هم در مصرف تریاک و الکل دارد در زمان شاه به همراه آخوند ( حسن شکوهی ) و دیگر آخوندهای درباری در تبریز دعاگوی اعلیحضرت همایونی شاهنشاه آریامهر بود! و در زمان جمهوری اسلامی در عرض 24 ساعت حزب اللهی دو آتشه و هوادار سینه چاک خمینی شد! و با وساطت آخوند ( نجف آقازاده استرخان ) وارد دادگستری تبریز شد و فجایعی آفرید که روی همه گندکاران ظلمگستری تبریز و حتی آذربایجان سفید شد! ( نشانی آخوند محمدکاظم ایمانی معروف به بی ایمان: تبریز – میدان حکیم نظامی – کوی دانش – کوچه پنجم – کاشی چهل و دو – کد پستی ۵۱۷۴۶۷۷۸۳۳ )

باری، در سایه خوش خدمتی های صادق محصولی به رژیم سر تا پا لجن جمهوری اسلامی، در سال ۱۳۶۱ نامبرده به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمال باختری کشور یعنی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل که در آن هنگام بخشی از آذربایجان شرقی بود و استان جداگانه ای نبود برگزیده شد بی آن که حتی یک بار به جبهه رفته باشد و یا دانشی درباره جنگ و جبهه داشته باشد! مهدی باکری و برادرش حمید باکری که در آن زمان به جبهه جنگ ایران و عراق و به دنبال نخود سیاه! فرستاده شده بودند با شنیدن خبر چنین گزینشی همه جا را نامه باران کردند تا پرده از گندکاری های بی شمار صادق محصولی بردارند اما رژیم گدایان مفت خور نیازی به درستکاری و درستکاران نداشت و تنها به دژخیمان گوش به فرمانی نیاز داشت که در زندان ها و شکنجه گاه ها بکشند و سرکوب کنند و تازه بخت با صادق محصولی یار بود چون در عملیات خیبر حمید باکری و در عملیات بدر مهدی باکری دود شدند و به هوا رفتند و از خاکستر استخوان های آنها نیز چیزی بر جا نماند. چون از جنازه حمید باکری و مهدی باکری هیچ اثری نبود صادق محصولی از فرصت به دست آمده بهره برداری کرده و با بیشرمی و پرروئی شگفت آوری مدعی شد که مهدی باکری و حمید باکری نه تنها شهید نشده اند بلکه از جبهه گریخته و به منافقین پیوسته اند! دستاویز او نیز این بود که مهدی باکری و حمید باکری برادری به نام علی باکری داشتند که از بنیانگزاران سازمان مجاهدین خلق در زمان رژیم پادشاهی بود و به فرانسه و اردن و لبنان و چند کشور دیگر رفته و برای سازمان مجاهدین خلق جنگ افزار و مواد منفجره آورده بود و سپس از سوی ساواک شناسائی و دستگیر شده و پس از محاکمه در دادگاه نظامی رژیم پادشاهی، در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۵۱ به همراه علی میهن دوست، ناصر صادق و محمد بازرگانی که همگی از بنیانگزاران سازمان مجاهدین خلق بودند اعدام شده بود.

برای سنگ اندازی های صادق محصولی بود که خانم ( صفیه مدرسی ) همسر مهدی باکری یکبار که خواسته بود از شهر تبریز نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شود از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود و برای نامه نگاری های خانم ( فاطمه چهل امیرانی ) همسر حمید باکری درباره صادق محصولی بود که خانواده باکری ها دچار دردسرهای فراوان شدند. با تحریک صادق محصولی بود که مجتبی ذوالنور شایعه ای دروغ با واژه های زشت و زننده ساخت که همسر حمید باکری پس از روابط آنچنانی با یک آموزگار گیلانی ازدواج کرده است! خانم ( فاطمه چهل امیرانی ) همسر حمید باکری نیز با اعلام این که بعد از باکری ازدواج نکرده است درباره سخنان ذوالنور گفت: من از همه دروغگویان فتنه گر و منافق بیزارم چرا که بین مردم با دروغ هایشان نفاق انداخته اند. زهرا باکری خواهر باکری ها هم در نامه ای نوشت: درباره همسران برادرانم جملات نامربوطی شنیده ام، شما اگر ذره ای شرم از مقام و خون شهید داشتید امروز این بی حرمتی ها را به همسران شهدا نمی کردید! کسانی که تا قبل از این بی عدالتی اخیر حاکمیت، با چنگ و دندان از این حکومت حمایت کرده اند چطور یک شبه مستحق این همه توهین شده اند؟! آنها شب ها در خفا برای همسران خود گریسته اند تا کسی اشک های آنان را نبیند.

خانم ( زهرا باکری ) خواهر حمید و مهدی باکری در مصاحبه ای گفته است که: پسر برادرم حمید باکری، احسان باکری را دستگیر کرده اند و بلایی سر ما آمده که زمان شاه نیامد! باور کنید یک ساواکی در خانه مرا نزد. زمان شاه من بعد از شهادت برادرم ( علی باکری ) استخدام شدم. خواهرم در پست بالائی استخدام شد. مهدی باکری در دانشگاه قبول شد و تحصیل را شروع کرد. یک نفر درِ خانه ما را نزد. می گفتند خرابکار یا خانواده خرابکار ولی کسی جسارت نکرد در خانه ما را باز کند و به ما توهین کند ولی در جمهوری اسلامی ما این توهین ها را دیدیم!

آسیه باکری، دختر حمید باکری نیز در مراسمی با نام ( بسیجی واقعی، همت بود و باکری ) که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار گردید به سختی به سوء استفاده هائی که رژیم از نام شهیدان می‌کند و تصویرسازی دروغین از آنان اعتراض کرد. وی از جمله گفت: چه کسی می گوید باکری ها دنبال این بودند که مردم را محدود کنند؟ عمه های من، خانواده پدری من، همه ‌شان آزاد بودند هر جور که دوست دارند لباس بپوشند، هر جور که دوست دارند فکر کنند و هر عقیده ای داشته باشند. وی همچنین درباره ( صادق محصولی ) وزیر دولت احمدی نژاد گفت که در زمان مسئولیتش در اورمیه اقدام به اخراج حمید باکری از سپاه پاسداران کرده بود و حتی شهادت وی را در حضور برادرش مهدی باکری انکار کرده بود! وی همچنین درباره پدر و عموی خود، حمید و مهدی باکری افزود: عموی من اگر در حال حاضر زنده بودند، این جناياتی که بسيجی ها به اسم بسیج و به اسم باکری و همت در خیابان ها انجام دادند را بر نمی تافتند و اگر آنها اکنون زنده بودند در زندان بودند! سخنان آسیه باکری با واکنش پرشور و با کف زدن های پیاپی دانشجویان روبرو شدند ولی برخی از هواداران رژیم که خود برگزار کننده مراسم بودند چند بار با ایجاد سر و صدا و تکبیر و صلوات و شعار دادن می کوشیدند مانع از سخنرانی وی شوند و حتی یکی از آنها آغاز به فحاشی به خانم باکری کرد که با واکنش تند همه دانشجویان روبرو شد.

آغاز دزدی های صادق محصولی با ارقام نجومی و باور نکردنی پس از پایان هشت سال دفاع مزخرف! و از زمانی آغاز شد که محمود احمدی نژاد در دهه‌ هفتاد استاندار استان نوبنیاد اردبیل شد. جناب استاندار که یاران پیشین را از یاد نبرده بود با هزار زد و بند و ترفند کاری کرد که صادق محصولی در یک مزایده برنده قرارداد نفتی با نخجوان شد و روشن است که درآمدهای سرشار این داد و ستد پر سود به جیب مبارک چه کسی ریخته می شد! فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی درباره این قرارداد گفته است که محصولی تنها کسی است که خارج از وزارت نفت امتیاز سوآپ نفت کسب کرده‌است! صادق محصولی یکبار گفته بود که دارائی او صد و شصت میلیارد تومان است و در پاسخ به چگونگی انباشت دارائی صد و شصت میلیاردیش در ده ‌سال، این ثروت را متعلق به امام زمان! دانسته و گفته بود: این امانتی است که پس از ظهور حضرت در اختیار ایشان قرار می گیرد! وی همچنین مدعی شده بود که ثروتش از راه حلال! به دست آمده است. اگر صادق محصولی به راستی صد و شصت میلیارد تومان را در عرض ده سال به دست آورده باشد بدان معناست که وی در این ده سال ماهانه بیش از یک میلیارد تومان درآمد داشته است! البته روشن است که صد و شصت میلیارد تومان رقمی الکی است که صادق محصولی برای رد گم کردن بر زبان رانده است و گر نه دارائی دزد سر گردنه رژیم ولایت فقیه بسیار بیش از اینهاست! در سال ۱۳۷۸ صادق محصولی باغی به وسعت ده هزار متر مربع را در نیاوران تهران خریداری کرد. هفت هزار متر مربع از این باغ می بایست برای تغییر کاربری از زمین کشاورزی به زمین مسکونی، به شهرداری واگذار می شد اما صادق محصولی را چه باک؟ چون یار دیرین او یعنی محمود احمدی نژاد در کنارش بود چرا که محمود احمدی نژاد این بار شهردار تهران شده بود! پس صادق محصولی با یاری یار دیرینش همه زمین را مالک شده و در آن به برج ‌سازی پرداخته و میلیاردها پول مفتکی را به چنگ آورد! علی عسگری نماینده مشهد در مجلس هفتم شورای اسلامی با طرح پرونده پنج میلیون و ششصد هزار دلاری صادق محصولی درباره نفت تاجیکستان اعلام کرد که این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری است. قدرت الله علیخانی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ایران درباره صادق محصولی گفته است: محصولی باید پاسخ دهد که منزل گران قیمت، درآمد میلیاردی، برج های میرداماد و زمین های بزرگ منطقه حسنی کیا را چگونه به دست آورده است؟ صادق محصولی یکبار درباره دارائی افسانه ایش اعلام کرده که در ۴۴ مزایده شرکت کرده و تنها در سه مزایده برنده شده است و درآمدهای او حاصل آن مزایده ها می باشند!

پس از این رویدادها و پس از به دست آوردن چنین دارائی هنگفت و افسانه ای و پس از آن که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شد صادق محصولی که اشتهای سیری ناپذیری به پول اندوزی داشت تازه به فکر گرفتن وام دولتی افتاد و چهارصد میلیارد تومان هم وام از دولت گرفت و نام او در لیست ۲۰۰ تن‌ از وام ‌گیرندگان کلان دولتی که تا کنون بدهیشان را نپرداخته اند! جای دارد. چون محمود احمدی نژاد که اکنون رئیس جمهور شده بود نیاز به ابزاری کارآمد برای کوبیدن میخ خود بر زمین داشت با کوشش فراوان صادق محصولی را وزیر کشور خود کرد و این چنین بود که صادق محصولی پس از محمود احمدی نژاد به بالاترین مقام اجرایی و نیز نظارتی در دولت دست یافت. کار به انتخابات سال هشتاد و هشت کشید و صادق محصولی در پشتیبانی از یار دیرینش محمود احمدی نژاد و طراحی کودتای انتخاباتی سال هشتاد و هشت سنگ تمام گذاشت و به خوبی هنرنمائی کرد! هم اکنون صادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی دولت محمود احمدی نژاد است. این بود فشرده ای از کارنامه یکی از درستکارترین! و امانتدارترین! خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

چند عکس و سند:

نامه صادق محصولی به خامنه ای:

این نامه نه جعلی است نه فتوشاپی است بلکه صد در صد حقیقی است. افشا کننده این نامه مهندس محمد اصغری متخصص سیسکو (گونه ای شبکه کامپیوتری) و مسئول امنیت شبکه کامپیوتری وزارت کشور است که دو روز پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و پس از آن که خبر شمارش آراء انتخابات در وزارت کشور فاش شد در یک حادثه ساختگی رانندگی کشته شد و جنازه اش سوخت! مهندس محمد اصغری از استادان برجسته سیسکو بوده و خانه اش در کرج بود و در شرکت اینفوتک در خیابان میرعماد تهران روبروی سفارت هندوستان کار می کرد و در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۸۸ آدمکشان رژیم ولایت فقیه او را به رحمت ایزدی فرستادند! پس از مرگ مهندس محمد اصغری روشن شد که خودروی وی دستکاری شده بود و در آن مواد منفجره با چاشنی کنترل از راه دور جاسازی شده بود. هنگام بازگشت از تهران به کرج آدمکشان رژیم ولایت فقیه با دستگاه کنترل از راه دور مواد منفجره جاسازی شده در خودروی مهندس محمد اصغری را منفجر کردند و با صحنه سازی وانمود کردند که مهندس محمد اصغری در یک حادثه رانندگی کشته شده است!

http://a.pictureupload.us/1259245432508d853dddd6e.jpg

صادق محصولی و محمود احمدی نژاد در حال نماز خواندن! ــ عکس

هواداران رژیم گفته اند که این عکس در یک مهمانی گرفته شده است و برخی از کسانی که ضد رژیم هستند نیز گفته اند که این عکس در زندان اوین گرفته شده است و محمود احمدی نژاد در زندان اوین با نام مستعار میرزائی از زندانیان ضد رژیم بازجوئی می کرده است. هیچکدام از این سخنان نمی توانند درست باشند چون بر روی دیوار کاغذی چسبانده شده است که روی آن نوشته شده است: (خروج از زندان) و این کاغذ برای راهنمائی کسانی است که برای کارهای گوناگونی مانند ملاقات با زندانیان و کارهای اداری به زندان می روند و مهمانی در یک خانه ارتباطی با تابلوی راهنمای (خروج از زندان) نمی تواند داشته باشد. از سوی دیگر دلیل محکمی که نشان دهد صادق محصولی و محمود احمدی نژاد در زندان اوین کار کرده اند نیز در دست نیست اما دلائل روشن و انکارناپذیری در دست هستند که هم صادق محصولی و هم محمود احمدی نژاد در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم در آذربایجان و به ویژه زندان اورمیه مشغول بازجوئی و شکنجه و به دار آویختن و تیرباران کردن و تیر خلاص زدن بوده اند. ارزیابی نهائی این است که این عکس در زندان اورمیه و یا در یکی دیگر از زندان های رژیم در آذربایجان گرفته شده است.

http://a.pictureupload.us/ee77b23b0255823f72bebd4204de61a7.jpg

محمد ایمانی یامچی ــ عکس یک  

محمد ایمانی یامچی آخوند خونخواری که هنگام تاخت و تاز صادق محصولی و محمود احمدی نژاد در آذربایجان هزاران تن را در بیدادگاه های رژیم ولایت فقیه در اورمیه و تبریز به اعدام محکوم کرده است ــ عکس یک

http://a.pictureupload.us/1ef0407c3ab0d34fc776335cc79ba7c9.jpg

محمد ایمانی یامچی ــ عکس دو

محمد ایمانی یامچی آخوند خونخواری که هنگام تاخت و تاز صادق محصولی و محمود احمدی نژاد در آذربایجان هزاران تن را در بیدادگاه های رژیم ولایت فقیه در اورمیه و تبریز به اعدام محکوم کرده است ــ عکس دو

http://a.pictureupload.us/deb668eef614c104aba1c90fef57894b.jpg

محمد ایمانی یامچی ــ عکس سه

محمد ایمانی یامچی آخوند خونخواری که هنگام تاخت و تاز صادق محصولی و محمود احمدی نژاد در آذربایجان هزاران تن را در بیدادگاه های رژیم ولایت فقیه در اورمیه و تبریز به اعدام محکوم کرده است ــ عکس سه

http://a.pictureupload.us/abff2775885a7a88186cc3a2fd338fd2.jpg

روح الله ایمانی یامچی ــ عکس

روح الله ایمانی یامچی پسر آخوند خونخوار محمد ایمانی یامچی و از آخوندهای هوادار رژیم در تبریز است و در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز نامزد شده بود ــ عکس

http://a.pictureupload.us/a1116dc8957218e858e478207c63e0bb.jpg

روح الله ایمانی یامچی ــ وبلاگ

روح الله ایمانی یامچی در وبلاگ زیر برای هواداری از رژیم ولایت فقیه نوشته می نویسد:

http://imani-yamchi.blogfa.com/

حسین ایمانی یامچی ــ عکس

حسین ایمانی یامچی پسر آخوند خونخوار محمد ایمانی یامچی و از آخوندهای هوادار رژیم در تبریز است ــ عکس

http://a.pictureupload.us/fbe455659ca5423313af69e5d68bbfde.jpg

حسین ایمانی یامچی ــ وبلاگ

حسین ایمانی یامچی در وبلاگ زیر برای هواداری از رژیم ولایت فقیه نوشته می نویسد:

http://dr-imani.blogfa.com/

محمدکاظم ایمانی معروف به بی ایمان ــ عکس

http://a.pictureupload.us/d2c9a4cdd3ed47e64b86aee6aa7d168b.jpg

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

نوشتار: (کارنامه صادق محصولی دژخیم خونخوار و دزد میلیاردر رژیم ولایت فقیه) برای نخستین بار در سایت http://www.asghar-joudi.com گنجانده شده بود و این سایت هم اکنون از سوی هکرهای هوادار رژیم ولایت فقیه هک شده و همه نوشته های آن از میان رفته اند.

http://a.pictureupload.us/1259245432508d853dddd6e.jpg

12 دیدگاه برای “کارنامه ( صادق محصولی ) دژخیم خونخوار و دزد میلیاردر رژیم ولایت فقیه: ناشناس!

  1. صادق محصولی – عکس
    20 نوامبر 2012

    صادق محصولی – عکس

  2. صادق محصولی – عکس
    20 نوامبر 2012

    صادق محصولی هنگام رفتن به مناطق کردنشین برای سرکوب کردهای ضد رژیم پوشاک کردی می پوشید! – عکس

  3. صادق محصولی – عکس
    20 نوامبر 2012

    آخوند جنایتکار مصباح یزدی در کنار صادق محصولی – عکس

  4. خمس ۴۵۰ میلیون تومانی سردار میلیاردی!
    20 نوامبر 2012

    خمس ۴۵۰ میلیون تومانی سردار میلیاردی!

    http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/archive/2012/february/22/article/450-1.html

  5. نمی توانیم این وضعیت را تحمل کنیم!
    20 نوامبر 2012
  6. همه این عکس ها را در پایان این نوشتار بگنجانید
    17 دسامبر 2012

    همه این عکس ها را در پایان این نوشتار بگنجانید

    دوستان گرامی گرداننده اشتراک، لینک عکس هائی که ما برای شما فرستاده ایم مربوط به یکی از سایت های آپلود عکس هستند و چنین سایت هائی به دلائل گوناگون گاهی عکس ها را از این سایت ها پاک می کنند. از این روی شایسته است که شما همه این عکس ها را در یک ردیف و در پایان این نوشتار و در این بخش از اشتراک بگنجانید تا از میان نروند چون این عکس ها هم کمیاب هستند و هم با دشواری های فراوان به دست آمده اند و در آغاز این نوشتار نیز بهتر است عکس صادق محصولی را که این نوشتار مربوط به اوست جای دهید نه عکس آخوند خونخوار محمد ایمانی یامچی! به هر روی همه این کوشش ها برای نابودی ستم و ستمگران است. پیروز و سرافراز باشید.

    • eshtrak
      18 دسامبر 2012

      درود و تشکر از افشاگری و نشان دادن چهره های کثیف مزدوران رژیم جنایتکار اسلامی به مردم ایران.
      ضمن قدردانی از زحماتتان٬پیشنهاد میشود که شماو دوستان هم در فایلی جداگانه٬ نسخه ای را داشته باشید٬ چرا که هیچ ضمانتی وجود ندارد که این وبلاگ اشتراک هم به سرنوشت وبلاگهای دیگر اشتراک در پرشن بلاگ و بلاگفا٬ مبتلا نگردد.وبلاگ اشتراک در پرشن بلاگ پس از سه سال و اندی و همچنین وبلاگ اشتراک در بلاگفا هم پس از مدتی بدستور مقامات قضائی!! مسدود شدند.اگر چه این وبلاگ تا بحال بطور قطعی بسته نشده است ولی دو الی سه بار مسدود شده و یا بدلائلی باز نمیشد و ده ها بار خوب باز نمیشد٬ یعنی وبلاگ بصورت معمول کار نمیکرد و…لذا٬ خواهشمند است شما و دوستان و دوستداران اشتراک٬ نسخه ای از مقالات ٬ اشعار و…را در فایلی جداگانه داشته باشید تا در آینده ٬ رسواترین رسواهای جهان را افشاء شوند تا بسزای اعمال کثیفشان برسند.کوشا باشید.آمادور – اشتراک!

  7. با سپاس
    19 دسامبر 2012

    با سپاس از دوستان گرامی اشتراک، البته سه تا از عکس ها یعنی عکس نامه صادق محصولی به خامنه ای و عکس سوم محمد ایمانی یامچی و عکس صادق محصولی در پوشاک کردی را فراموش کرده اید که در اشتراک بگنجانید که بهتر است آنها را نیز بگنجانید. سایت های وبلاگنویسی پرشین بلاگ و بلاگفا و بلاگ اسکای و ………. از سایت های وبلاگنویسی رژیم هستند و سرور این سایت ها نیز در ایران است و همه مشخصات کاربران این سایت ها چه وبلاگنویسان و چه بینندگان یکراست به پلیس فتا ( فضای تبادل اطلاعات ) و سپس به وزارت اطلاعات رژیم فرستاده می شوند! همچنین برای به دست آوردن اطلاعات و جاسوسی از کاربران اینترنت در دوزخ ولایت فقیه و برای پیاده کردن نقشه های گوناگون این رژیم، وبلاگ های جعلی وزارت اطلاعات در سایت هائی مانند بلاگفا برپا می شوند! مانند وبلاگ های پان ترک نماهای دروغین وزارت اطلاعات و پان آریانماهای دروغین وزارت اطلاعات برای به راه انداختن دعوای ساختگی ترک و فارس! و یا وبلاگ های جعلی به ظاهر چپ گرا یا مجاهدین خلق یا جنبش سبزی و ملی – مذهبی و ………. همچنین سایت وبگذر نیز که ظاهرا برای نشان دادن آمار بینندگان یک سایت یا وبلاگ برپا شده است نیز از سایت های زیر مجموعه رژیم و وزارت اطلاعات است اما سایت های وبلاگنویسی وردپرس و بلاگر ارتباطی با رژیم آخوندی ندارند و تنها هنگام زیر پا گذاشته شدن قانون کپی رایت و یا راکد ماندن وبلاگ و چیزهائی از این دست چنین وبلاگ هائی بسته می شوند. البته سایت ها و وبلاگ هائی که با سیستم وردپرس گردانده می شوند معمولا با نرم افزارهای فیلترشکن ناسازگار هستند! به ویژه نرم افزارهای فیلترشکنی که نشانی آی – پی آنها پیاپی تغییر می کند ( مانند تور یا هات اسپات شیلد ) نرم افزارهای دیگری نیز هستند که سیستم وردپرس نوشته های فرستاده شده از سوی آنها را هرزنامه ( اسپم ) به شمار می آورد و این نوشته ها معمولا یا فرستاده نمی شوند و یا به زباله دانی وبلاگ ها و وبسایت های وردپرسی فرستاده می شوند! این گرفتاری ها در سایت وبلاگنویسی بلاگر کم هستند اما بدبختانه امکانات بلاگر بسیار کمتر از امکانات وردپرس هستند و بلاگر در داشتن امکانات فراوان در زمینه وبلاگنویسی به پای وردپرس نمی رسد. همچنین لینک های دراز و چند سطری هنگام فرستاده شدن به سایت ها و وبلاگ هائی که با سیستم وردپرس کار می کنند ( به ویژه با روش های فیلترشکن ) معمولا از سوی سیستم وردپرس هرزنامه به شمار رفته و فرستاده نمی شوند! برای نمونه ما چندین بار خواسته ایم نوشتارهای (اشتراک) را به همراه لینک منبع به سایت ها و وبلاگ های وردپرسی بفرستیم اما چون برچسب های لینک های (اشتراک) فارسی هستند و لینکی که درست می شود چند سطر می شود این نوشتارها فرستاده نمی شوند! و چاره کار این است که برچسب ها یا لاتین باشند و یا شماره، در لینک فرضی:

    رشوه خواران رژیم / http : / / eshtrak . wordpress . com

    چون برچسب لینک و یا واژه ( رشوه خواران رژیم ) فارسی است هنگام فرستاده شدن لینک به کادرهای کامنت، لینک چند سطری درست می شود اما اگر برچسب لاتین و یا شماره بود لینکی کوتاه درست می شد:

    http : / / eshterak . wordpress . com / reshve

    پس برای پیشگیری از گرفتاری های یاد شده باید برچسب های نوشتارهای (اشتراک) به جای خط فارسی با خط لاتین نوشته شوند. درباره این که گفته اید: ( ………. ولی دو الی سه بار مسدود شده و یا به دلائلی باز نمی شد و ده ها بار خوب باز نمی شد٬ یعنی وبلاگ به صورت معمول کار نمی کرد ………. ) با آن که سیستم وردپرس هیچ پیوندی با رژیم ولایت فقیه ندارد یک دلیل این گرفتاری این است که کسی چندین بار گذرواژه هائی آزمایشی را برای باز کردن وبلاگ (اشتراک) به کار برده است تا وبلاگ شما را باز کرده و هک کند! سیستم وردپرس در چنین زمانی همه وبلاگ را برای پیشگیری از هک شدن برای چند روز از کار می اندازد! دلیل دیگر نیز این است که شاید خود شما به هر دلیلی با نرم افزارهای فیلترشکنی که آی – پی آنها متغیر است خواسته اید وبلاگتان را باز کنید و سیستم وردپرس برای پیشگیری از هک شدن احتمالی، وبلاگ شما را از کار انداخته است. این سخن شما نیز صد در صد درست است که باید رونوشت اسناد کلیدی را داشته باشیم تا به هر دلیل اگر در جهان وب از میان رفتند بتوان آنها را به کار برد. همین نوشتار: ( کارنامه صادق محصولی دژخیم خونخوار و دزد میلیاردر رژیم ولایت فقیه ) برای نخستین بار در سایتی گنجانده شده بود که ما لینک آن را برای شما فرستاده ایم اما هم اکنون این سایت از سوی هکرهای هوادار رژیم هک شده و همه نوشته های آن از میان رفته اند!

    • eshtrak
      19 دسامبر 2012

      درودی دوباره و ممنون از پاسخ سریعتان.اگر قرار است یکنفر شناسایی شود، شاید یک عکس کافی باشد.عکس نامه صادق محصولی به خامنه ای را یکبار دیگر بفرستید تا منتشر شود.حقیر فقط از طریق معمولی به اینترنت دسترسی دارد و از فیلتر استفاده نمیکند.این حرف شما درست است که «کسی چندین بار گذرواژه هائی آزمایشی را برای باز کردن وبلاگ (اشتراک) به کار برده است تا وبلاگ شما را باز کرده و هک کند!» و اینکار را هم کردند، یعنی یک کامپیوترم را با ارسال ویروس مختل و از کار انداختند.کامپیوتریکه استفاده میکنم،مال خواهر زاده ام است و اما راجع به برچسبها سعی میشود که اینکار بشود ولی برای فارسی زبانان مشکل ایجاد میشود.در نظر داشته باشیم که این وبلاگ برای فارسی زبانان است.در هر حال تشکر از ارسال مقالات افشاگرانه و نصایح دوستانه ات.با احترام،آمادور-اشتراک!

  8. فرستاده ایم
    19 دسامبر 2012

    دوست گرامی، با همین ماوسی که در دست دارید اگر کمی بالاتر بروید خواهید دید که ما لینک عکس نامه صادق محصولی به خامنه ای را پیش از این برایتان فرستاده ایم اما دوباره می فرستیم. با سپاس

  9. داداش امین
    2 آوریل 2013

    اگه اون نامه محصولی به ایه الله خامنه ای فتو شاپ نیست پس سربرگ محرمانه تا فوق سریش کو؟؟؟
    اونی که اینقد تابلو فتوشاپ کرده حتی از احوالات بروکراسی اداری ایران باخبر نبوده چه برسه به اینکه بخاد دلش برا ملت ایران بسوزه

  10. صادق محصولی دژخیم رژیم آخوندی در اورمیه و آذربایجان
    7 اکتبر 2015

    صادق محصولی دژخیم رژیم آخوندی در اورمیه و آذربایجان

    http://www.iranglobal.info/node/50705

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اطلاعات

این ویودی در 10 نوامبر 2012 بدست در اشتراک - eshtrak فرستاده شده و با , برچسب خورده.