اشتراک eshtrak

خبری سیاسی فرهنگی! مسئولیت هر مقاله بعهده نویسنده آنست!

ای اهالی ایران و حومه بشتابید و بشتابید!: اعلامیه شمارۀ 127 جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ خط سوم ـ نه ملا نه آمریکا

ای اهالی ایران و حومه بشتابید و بشتابید!

جبهۀ مردم برای نجات ایران ـ خط سوم ـ نه ملا نه آمریکا

اعلامیه شمارۀ 127 بیست و ششم خرداد = 15 جون 2024

مصطفی پورمحمدی

ملت حق شناس ایران! تا دیر نشده و بدون اتلاف وقت، وهیچ شک و شبهه ای،  

خود را آماده شرکت در این انتخابات پر شور ریاست جمهوری کرده و در لیست شش نفره از کاندید های انتخابات، نام مصطفی پور محمدی، لولوی دوم، از هیئت مرگ را مبادا از قلم بیاندازید! 

شرکت در این انتخابات، بعد از سرنگون کردن هلی کوپتر ابراهیم رئیسی، اولین رئیس جمهور از هیات مرگ،  نه تنها به نفع مردم ایران و سلسله ملایان است، بلکه بیشتر از همه، به نفع خود عضو شرکت کننده از هیئت مرگ است! 

مصطفی پورمحمدی، دومین شرکت کنند دلیر از هیئت مرگ است که امروز در خدمت خانواده های جان باخته گان فاجعه ملی ایران 1367، دلیرانه آماده جانبازی به میدان نبرد حق علیه باطل آمده است! 

ولی … اول باید مشخص شود که چرا آن 5 کاندید دیگر مستحق رای نیستند؟

مصطفی پورمحمدی از هیئت مرگ 4 نفره، با قبول فرمان روح اله خمینی، مبنی بر قتل عام فرزندان در بند ملت ایران، در زندان ها، که بعد از قبول قطعنامه 598  صلح تحمیلی، و سر کشیدن جام زهر صادر شده بود، به قتل عام فرزندان ایران در زندان ها پرداخته است. و حال آنکه آن 5 کاندیدهای دیگر، از ثمرۀ آن قتل عام ها، به فیضی لا یزال و زندگی لوکس با همه امکانات اختلاس و غیره رسیده و تا توانسته اند در هر مقامی، خاک در چشم ملت ایران پاشیده اند. و هر یک به اندازه توان خود، از تنگ تر کردن حلقه مشکلات زندگی بر گردن ملت ایران هرگز مضایقه نکرده اند. و تنها این مصطفی پورمحمدی بود که به جز شرکت در قتل عام بیش از 5000 مبارز، از فرزندان این آب و خاک، همچنان به خدمات ویژه از همین دست در بیدادگاه های رژیم ملا، در هر جایی که ماموریت داشته، در تمام سنوات خدمت همچنان ادامه داده و یک رنگی خود را چه به اربابان استعمار انگلیسی اش،  و چه رهبری از همان قماش بخوبی نشان داده است. 

امروز ملت حق شناس ایران شاهد است، در جایی که همه خون و خونریزی ها به مصطفی پورمحمدی ها واگذار شده بوده ، افرادی چون  قالیباف از 24 سالگی تا به امروز بر خوردار از داشتن مشاغل بالا با حقوق و امکانات وسیع اختلاس بوده است و 40 سال خود و فرزندان خارج نشین اش از همه لذایذ زندگی واقعا لوکس، برخوردار بوده اند! 

امروز به حق است که افتخار شهادت و قدیس شدن نصیب لولوی دوم گشته و در جوار لولوی اول در صحن مطهر امام هشتم شیعیان بخاک سپرده شود! تا او هم چون رئیسی، الگویی برای ریاست جمهوران بعدی بشود! 

پس… ای تمامی خانواده های قتل عام شدگان فاجعه ملی، و ای ملت حق شناس ایران،

 برای شهادت دومین لولوی هیات مرگ با شوری بی پایان به میدان انتخابات بشتابید و این شانس شهادت و قدیس شدن را از قاتل فرزندان اسیر و بی پناه خود در سلاخ خانه های ایران نگیرید.

به امید پیروزی حق بر باطل!

womens-power.farah-notash.com

http://www.farah-notash.com

Women’s Power

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

اطلاعات

این ویودی در 15 جون 2024 بدست در اشتراک - eshtrak فرستاده شده و با , برچسب خورده.