اشتراک eshtrak

خبری سیاسی فرهنگی! مسئولیت هر مقاله بعهده نویسنده آنست!

سند درونی و تاریخی نظریه اقلیت اتحادیه کمونیست های ایران در فرمت پی دی اف با مقدمه ای از برهان عظیمی

دریافتی:

باشد که با انتشار این سند بخشی از حقایق درونی و علل به انحراف کشیده شدن یکی از سازمان های جنبش کمونیستی در ابتدای انقلاب 1357 برای جویندگان و کوشندگان نسل نوین و جوان جنبش کمونیستی ایران روشن گردد.

sarbedaran

سند درونی و تاریخی نظریه اقلیت اتحادیه کمونیست های ایران

فرمت پی دی اف About Etehadieh komunistha (4)

این سند درونی و تاریخی نظریه اقلیت اتحادیه کمونیست های ایران هست که بر اختلافات دروینی در مورد تاثیر تئوری سه جهان در خط و مشی اکثریت غالب بر آن سازمان به ویژه در برخورد به قدرت سیاسی و بافت طبقاتی حکومت جمهوری اسلامی که در دی ماه 1359 برای اولین بار منتشر شد.
و تاکنون هیچ یک از جریاناتی که خود را «ادامه دهنده ی» اتحادیه کمونیست های ایران می دانند با وجود در اختیار داشتن این سند آنرا در دسترس جنبش کمونیستی ایران برای کشف حقیقت تاریخی در مورد چرایی به انحراف کشیده شدن خط غالب بر اتحادیه کمونیستهای ایران قرار نداده اند.
باشد که با انتشار این سند بخشی از حقایق درونی و علل به انحراف کشیده شدن یکی از سازمان های جنبش کمونیستی در ابتدای انقلاب 1357 برای جویندگان و کوشندگان نسل نوین و جوان جنبش کمونیستی ایران روشن گردد.
این جزوه در تاریخ 9 ژوئیه 2016 توسط رفیقی که خود در نوشتن این سند نقش تعیین کنند داشت و از مسئولین اتحادیه کمونیستهای ایران در اوایل تشکیل آن سازمان تا سالهای ابتدایی انقلاب 1375 بود برای من ارسال شد و من به عنوان وظیقه کمونیستی آنرا بدون درنگ برای رفقا از طریق ایمیل ارسال میکنم.

برهان عظیمی  
21 تیرماه 1395 مصادف با 11 ژوئیه 2016 


نکته ی توضیحی: با وجود آنکه این سند برای سایت های مختلف مدعی کمونیسم و یا غیر کمونیست مخالف جمهوری اسلامی ارسال شد اما از انتشار ان خوداری نمودند. 

 

Inline image

1 دیدگاه برای “سند درونی و تاریخی نظریه اقلیت اتحادیه کمونیست های ایران در فرمت پی دی اف با مقدمه ای از برهان عظیمی

  1. بازتاب: آرشيو مطالب سايت مبارزان کمونيست » برهان عظیمی – توضیح ضروری

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اطلاعات

این ویودی در 11 ژوئیه 2016 بدست در اشتراک - eshtrak فرستاده شده و با , , برچسب خورده.