اشتراک eshtrak

خبری سیاسی فرهنگی! مسئولیت هر مقاله بعهده نویسنده آنست!

مهم‌ترین پیام نتایج انتخابات آمریکا حرکت هرچه بیش‌تر سرمایه‌داری جهانی به‌سوی بربریت و جنگ و خشونت است!(بخش چهارم): بهرام رحمانی

صحبت‌های دنیرو، چنین بود: او بی‌شرمانه احمق است. یک عوضی است، یک سگ، یک خوک، ابلهی که تحقیق نمی‌کند و به‌چیزی اهمیت نمی‌دهد. او بی‌شعور است… خیلی عصبانی‌ام می کند که کار این کشور به‌جایی کشیده که این احمق، این کودن به‌این‌جا رسیده است. می‌گوید می‌خواهد با مشت بزند به‌صورت مردم؟ خب، من دوست دارم با مشت بزنم به صورت خودش… سوزان ساراندون، که بسیاری او را با نقش لوییز در فیلم تلما و لوییز می‌شناسند، طرفدار حزب محیط زیست است و اعتقاد دارد هیچ‌کدام از دو نامزد فعلی، گزینه‌های مناسبی برای آینده آمریکا نیستندواکنش او به‌این سئوال مجری که پرسید انتخاب احتمالی هیلاری کلینتون به‌عنوان رییس‌جمهور آمریکا، اتفاق مهمی برای زنان است، این بود: «من با واژن‌ام رای نمی‌دهم».

مهم‌ترین پیام نتایج انتخابات آمریکا

حرکت هرچه بیش‌تر سرمایه‌داری جهانی به‌سوی بربریت و جنگ و خشونت است!

(بخش چهارم)

bahram-rahmani

    بهرام رحمانی

bahram.rehmani@gmail.com

 

موضع برخی چهره‌های معروف هالیوود و ورزشکاران آمریکا درباره «رونالد ترامپ»

برخی چهره مشهور هالیوود آمریکا قبل از انتخابات این کشور، از جمله در مصاحبه با برنامه نیوزنایت بی‌بی‌سی، انتقادهایی را درباره نظام سیاسی آمریکا مطرح کرده‌اند. سوزان ساراندون، هنرپیشه هالیوود، گفته نباید فقط به‌خاطر زن بودن، به‌هیلاری کلینتون رای داد. پل استر، نویسنده، هم ضمن مخالفت با دونالد ترامپ، پیش‌بینی کرده که نظام سیاسی آمریکا در آستانه فروپاشی است.

سوزان ساراندون، که بسیاری او را با نقش لوییز در فیلم تلما و لوییز می‌شناسند، طرفدار حزب محیط زیست است و اعتقاد دارد هیچ‌کدام از دو نامزد فعلی، گزینه‌های مناسبی برای آینده آمریکا نیستند.

واکنش او به‌این سئوال مجری که پرسید انتخاب احتمالی هیلاری کلینتون به‌عنوان رییس‌جمهور آمریکا، اتفاق مهمی برای زنان است، این بود: «من با واژن‌ام رای نمی‌دهم».

استدلال سوزان ساراندون، این است که به‌خاطر برتری یک جنسیت بر دیگری، ارزش‌های خود را در انتخاب زیر پا نمی‌گذارد.

خانم ساراندون گفت: «من به‌دنبال زنی مناسب هستم. در راس کشورها زنان بزرگی بوده‌اند که من آن‌ها را می‌ستایم».

us-celebrity

اوت 2016، سوزان ساراندون در تجمع اعتراضی نمایندگان قبایل داکوتا برای حفظ زمین و منابع طبیعی خود

وی خطاب به‌مجری بی‌بی‌سی در بریتانیا، کشوری که دو نخست‌وزیر زن داشته، گفت: «شما هم از این زنان داشته‌اید. نمی‌دانم چه احساسی داشتید اما من با واژن خود رای نمی‌دهم. بحث من مهم‌تر از این چیزهاست و نمی‌خواهم وقتم را به‌این بگذرانم که درباره ترامپ و هیلاری صحبت کنم چون برای این موضوع این‌جا نیامده‌ام. این موضوع بالاتر از این حرف‌هاست».

این صحبت‌های هنرپیشه هالیوود تازه نیست. او قبلا هم این موضوع را مطرح و درباره آن توییت کرده بود. او یک فهرست 11 شماره‌ای دارد از این‌که چرا نباید به‌کلینتون رای داد.

خانم ساراندون انتخابات روز هشتم نوامبر در آمریکا را، به‌درستی انتخاب بین «بد» و «بدتر» می‌داند و می‌گوید برای این آمریکا به‌شرایط از نظر او اسفناک امروز رسیده که در گذشته همه به «شر کم‌تر» رای داده‌اند.

وی در نهایت پیش‌بینی کرده است که خانم کلینتون، نامزد دموکرات‌ها به‌پیروزی برسد چرا که به‌گفته او، پول و رسانه و همه امکانات در اختیارش است.

 us-celebrity2

رابرت دنیرو پس از انتشار صحبت‌های زشت ترامپ درباره زنان با حمله به‌نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا از مردم خواسته بود که به‌او رای ندهند.

صحبت‌های دنیرو، چنین بود: او بی‌شرمانه احمق است. یک عوضی است، یک سگ، یک خوک، ابلهی که تحقیق نمی‌کند و به‌چیزی اهمیت نمی‌دهد. او بی‌شعور است… خیلی عصبانی‌ام می کند که کار این کشور به‌جایی کشیده که این احمق، این کودن به‌این‌جا رسیده است. می‌گوید می‌خواهد با مشت بزند به‌صورت مردم؟ خب، من دوست دارم با مشت بزنم به صورت خودش…

 

 

جان وویت، بازیگر سرشناس هالیوود و پدر آنجلینا جولی ضمن حمایت از دونالد ترامپ، منتقدان نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا را محکوم کرد. این بازیگر در مجموعه توئیت‌هایی رابرت دنیرو بازیگر سرشناس هالیوود را برای انتشار ویدئویی علیه ترامپ، هدف قرار داد. او با شرم‌آور خواندن حرف‌های رابرت دنیرو نوشت:‌ «سخنان ترامپ به‌اندازه حرف‌های زشت دنیرو مخرب نبودند. حرف‌های او حداقل به‌کسی آسیب نمی‌رساند».

البته انتقادات وویت تنها به رابرت دنیرو ختم نشد. او در ادامه به‌جمهوری‌خواهانی مانند جان مک‌کین، جب بوش و آرنولد شوارتزنگر تاخت که پس از انتشار ویدئوی واشنگتن‌پست از حمایت دونالد ترامپ دست کشیدند.

رابرت دنیرو با رد انتقادهایی که جان وویت در یک فیلم ویدیویی علیه وی منتشر کرد، پاسخ وی را داد. رابرت دنیرو با پاسخ دادن به دوویت گفته است: وویت مرد خوبی است، اما توهم‌زده است.

دنیرو سپس دوباره به‌ترامپ حمله کرده و افزوده است: خود حزب جمهوری‌خواه هم دارد در سلامت عقلی این مرد شک می‌کند. وحشتناک است که چنین آدمی بخواهد رییس جمهوری شود.

 

هم‌چنین برخی از چهره‌های هالیوود اعلام کرده‌ بودند که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این کشور را ترک خواهند کرد. مایلی سایرس، ایمی شومر، لنا دانهام، برایان کرانستون از جمله این افراد هستند. ساموئل ال. جکسون، بازیگر مطرح هالیوود گفته است به‌آفریقای جنوبی می‌رود و باربارا استرایسند که از هیلاری کلینتون پشتیبانی می‌کرد نیز گفته است به‌کانادا نقل مکان خواهد کرد. هالیوود به‌طور سنتی از دمکرات‌ها حمایت می‌کند. بسیاری از چهره‌های هالیوود تا پیش از آن‌که برنی سندرز، رقیب هیلاری کلینتون در حزب دمکرات از دور رقابت‌ها خارج شود از او حمایت می‌کردند اما با کنار رفتن او از کلینتون پشتیبانی کردند.

وب‌سایت مربوط به‌سازمان مهاجرت کانادا، به‌دلیل حجم بالای ورود کاربران اینترنتی آمریکایی به‌آن از کار افتاد. پایگاه خبری مجله «فارن پالیسی» سیاست‌های ضدمهاجرت ترامپ را دلیل احتمالی این اتفاق دانست.

us-celebrity3

در حالی‌که بسیاری از چهره‌های مطرح سینمای آمریکا در ساعات اولیه اعلام نتایج انتخابات هنوز پیروزی دونالد ترامپ را باور نکرده بودند، برخی دیگر از چهره‌های مطرح هالیوودی در این‌باره اظهار نظر کردند. ست‌ مک‌فارلین توئیت کرد: «اصلا نمی‌توانم تصور کنم که این موجود بی‌ربط و پرتی را که در مناظره‌ها می‌دیدم، در کاخ سفید ببینم.» وی انیماتور، نویسنده، کمدین، تهیه‌کننده، بازیگر، خواننده، کارگردان و صداپیشه آمریکایی است و بیش‌تر به‌خاطر ساختن مجموعه‌های پویانمایی مرد خانواده، بابای آمریکایی و کلیولند شو مشهور است. او خودش در این مجموعه‌ها به‌جای چند شخصیت صحبت می‌کند.

 

لین مانوئل میراندا برنده جایزه تونی برای موزیکال «همیلتون» هم توئیت کرد: «گفتم نفس عمیق بکش». پتن اسوالت، کمدین و بازیگر سرشناس آمریکایی نوشت: «آن‌چه تا این‌جای کار فهمیدم این است که در آمریکا تبعیض جنسیتی بیش از تبعیض نژادی است». سارا سیلورمن نوشت: «یک نفر بیاد به‌من امید بده». دمی لواتو، خواننده سرشناس آمریکا هم نوشت:‌ «امشب خیلی مضطربم نمی‌توانم بخوابم.»

 

اما مایکل مور، توصیه کرده است: «این نیز بگذرد». وی یکی از جدی‌ترین مخالفان «دونالد ترامپ» نیز پس از پایان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا جمله کوتاهی را توئیت کرد.«مایکل مور» مستندساز معروف و سیاسی هالیوود پس از پایان شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزی «دونالد ترامپ» بر «هیلاری کلینتون» در صفحه توئیتر خود نوشت: «به‌هر حال این نیز تمام می‌شود، این جایی است که از آن شروع می‌کنیم.» «مایکل مور» چندی پیش فیلمی را با عنوان «ترامپ لند» رونمایی کرده بود که به صورت رایگان در نیویورک به نمایش گذاشته شد.در توصیف رسمی این فیلم آمده است: «فیلمی را ببینید که جمهوری‌خواهان در اوهایو در تلاش بودند جلوی آن را بگیرند. در این فیلم مستند «مایکل مور»، کارگردان برنده اسکار چند هفته پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به‌قلب منطقه متخاصم «ترامپ لند» رفته است.»

***

اما در مقابل این مخالفان، 32 نفر از شخصیت‌های مشهور سینما، تلویزیون، موسیقی، و تجارت حمایت علنی خود از دانلد ترامپ را اعلام کرده‌اند. طبیعی است که حمایت آن‌ها از ترامپ، می‌تواند حمایت خیل قابل توجهی از طرفداران‌شان از تارج نیویورکی را در بر داشته باشد.

این 32 نفر که افراد بسیار مشهوری در سطح داخلی و جهانی هستند، ترامپ را نه یک دیوانه که با برنامه‌ترین و عاقل‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دانستند. این افراد، عبارتند از:

– بروس ویلیس: این ستاره هالیوودی که هم در فیلم‌های اکشن و هم فیلم‌های درام خوش درخشیده است و شهرت جهانی دارد، جزو کسانی است که علنا از ترامپ حمایت به‌عمل آورده و به‌همین مورد انتقاد برخی محافل رسانه‌ای آمریکا قرار گرفته است. اوج اعتراضات علیه وی در شوی تلویزیونی «جیمی فالون» بود که با پوشش و کلاه و موهای ترامپ در برنامه حاضر شد و از او دفاع کرد.

 us-celebrity4

– جسیکا سیمپسون: این خواننده مشهور آمریکایی، یکی از طرفداران قدیمی جمهوری‌خواهان است. وی در سال 2004، حمایت علنی خود از جورج بوش را اعلام کرد اما در سال 2006، به‌دلیل عدم حضور در همایش جمع‌آوری اعانه برای حزب جمهوری‌خواه، به‌تغییر نگاه و آرمانش متهم شد که جو سیمپسون پدر وی بلافاصله اعلام کرد: «من و جسیکا همیشه جمهوری‌خواه خواهیم ماند و عدم حضور در یک رویداد نمی‌تواند نشانه بی‌توجهی به‌آرمان‌ها باشد».us-celebrity5

– سیلوستر استالونه: استالونه یک جمهوری‌خواه دو آتشه است. او تقریبا در هر جا و هر رویدادی  که بتواند کمکی به‌جمهوری‌خواهان داشته باشد، دریغ نمی‌کند. بارها اقدام به جمع‌آوری اعانه و سخن‌رانی به‌نفع حزب جمهوری‌خواه کرده است. او خاطرات بسیاری با ترامپ دارد و او را یک مرد فوق‌العاده می‌داند که هم‌چون آرنولد شوآرتزنگر امثال‌شان بسیار کم است.

us-celebrity6

– مایک تایسون: این قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان یکی دیگر از حامیان پر و پا قرص ترامپ است. او در مورد ترامپ گفته است: «بگذارید او رییس جمهور شود. بگذارید آمریکای دیگری را تجربه کنیم. آمریکایی که تجارت واقعی و درست را تجربه کند. جایی که رنگ پوست مهم نباشد و هر کسی که شایسته کار بود، به‌راحتی کار بیابد».us-celebrity7

– چارلی شین: بازیگر تقریبا مشهور هالیوود که فرزند مارتین شین بازیگر پیشکسوت و بلندآوازه هالیوود است و اخیرا خبر از ابتلایش به‌ایدز داد، نیز از حامیان دانلد ترامپ است.

us-celebrity8

– تام برادی: وی یکی از برترین مدافعین فوتبال آمریکایی است. در حمایت از ترامپ گفته: «من از همه دوستان در کارهایشان حمایت می‌کنم. ترامپ فوق‌العاده‌ست. او الگوی خیلی از ما می‌تواند باشد. از یک تجارت ساده شروع کرد و تبدیل به‌یکی از بزرگ‌ترین مغزهای تجاری آمریکا و ستاره تلویزیون شد. سپس پا در سیاست گذاشته است و این واقعا فوق‌العاده و تحسین‌برانگیزست.

us-celebrity9

– هالک هوگان: وی یکی از قهرمانان کشتی کج است که شهرت جهانی دارد. وی در چند فیلم سینمایی هم ایفای نقش کرده است. هوگان، آرزو دارد تا در کنار ترامپ به‌عنوان معاون رییس‌جمهور، به‌بازگرداندن شعار «بازگشت عزت امریکا» جامه عمل بپوشاند.

us-celebrity10

– جین سیمونز‌(با نام اصلی خائیم ویتز):  خواننده و نوازنده اسراییلی است. او در مورد ترامپ می‌گوید: «از او خوشم می‌آید چرا که خودش است. دانلد ترامپ مرد خوبی است. ممکن است که یک نفر از ترامپ نفرت داشته باشد اما اگر اندکی فکر کند، می‌بیند که با یک مرد راستین  و یک مرد خانواده که فرزندانش را دوست دارد روبه‌روست.

us-celebrity11

– تیلا تکوئیلا: این بازیگر و ستاره تلویزیونی در سال 2013 در پست فیس‌بوکی خود نوشت: «من هیتلر را دوست دارم نه به‌خاطر تمایل آنتی‌ سمیتیستی یا نفرت از یهودیان؛ بلکه شخصیتش را دوست دارم». او اخیرا اعلام کرده که از طرفداران سرسخت ترامپ است و طرفدارانش هم باید باشند.

us-celebrity12

– ترل اوونس: وی که یکی از بهترین بازیکنان فوتبال آمریکایی است، در مورد دانلد ترامپ گفته است: «باید ببینیم که چه چیز به‌صلاح کشور است. دانلد ترامپ، همان کسی است که فکرش به‌نفع امریکاست. او به‌خوبی می‌داند که چگونه امور را جلو ببرد و دولت را اداره کند و همان‌طور که تکه کلام معروف «تو استخدام شدی» را به‌کار می‌برد، افراد شایسته را بر سر کار می‌آورد».

us-celebrity13

– دن بیلزریان: یکی از قماربازان مشهور و ثروتمند آمریکاست که به‌زن‌باره‌گی و عیاشی معروف است. وی 32 سال دارد و سه مرتبه به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی و سایر ملعبه‌های تفریحی به‌سکته قلبی دچار شده است و هم‌چنان این سبک زندگی را ادامه می‌دهد. وی در مورد ترامپ گفته است: «او معقولانه سخن می‌گوید و حامی اسلحه است. چیزی که من دوست دارم».

us-celebrity14


– فران درچر: این بازیگر و کمدین تلویزیونی که از خطر سرطان جان سالم به در برده است، یکی دیگر از حامیان دانلد ترامپ است. وی سفیر دیپلماتیک سلامت بانوان در وزارت خارجه آمریکاست. او در مورد ترامپ می‌گوید: «اولا فکر می‌کنم که خیلی بانمک است و چیزهایی را می‌گوید که خیلی‌ها جرات بیان آن را ندارند. من از این مرد خوشم می‌آید».

us-celebrity15

– گری بیوسی: این بازیگر که در بیش از 150 فیلم نقش داشته، در سال 1988 در حالی‌که با موتورسیکلت خود بدون کلاه کاسکت در حال رانندگی بود، تصادف کرد و از ناحیه فک و آرواره به‌شدت آسیب دید. او در مورد ترامپ گفته است: «او را شخصا می‌شناسم. از نظر حرفه‌ای هم او را می‌شناسم. واقعا مرد خوبی است. باهوش و چالاک است و می‌تواند کشور را پس از 8 سال نجات دهد».

us-celebrity16


– تدی نیوجنت: این خواننده سبک راک، در مورد ترامپ می‌گوید: «پیام ترامپ به‌آمریکایی‌ها روشن است. او از بازی‌هایی سیاسی حماقت‌بار سیاسی اجتناب می‌کند. این صلاح سیاسی چیست که مثل سرطان به‌جان ملت آمریکا افتاده است؟ آیا بس نیست؟ ترامپ آماده تا به‌این مسخره‌بازی‌ها پایان دهد.

us-celebrity17

– مارک کیوبان: مدیر باشگاه بسکتبال «دالاس ماوریکس» در مورد ترامپ گفته است: «ترامپ، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آمریکاست. شخص صادقی است و هر آن‌چه که از او می‌پرسند با صراحت و صداثت پاسخ می‌دهد نه با توسل بر جواب‌های از پیش‌آماده». وقتی در سال 2012، دانلد ترامپ به اوباما پیشنهاد داد که در صورت ارائه و انتشار اسناد مربوط به‌روادید غیربومی‌ها و مهاجران، 5 میلیون دلار به‌او می‌دهد، کیوبان هم به‌شوخی به‌ترامپ پیشنهاد داد که در صورت تراشیدن موهای عجیبش، یک میلیون دلار به‌او می‌دهد.

 

– دن وایت: وی، یکی از بزرگ‌ترین تاجران آمریکاست. وایت که یک سرمایه‌دار پر نفوذ و رییس شرکت UFC است، در مورد ترامپ گفته است: «دنیا بداند که قطع یقین رای من به‌ترامپ خواهد بود».

us-celebrity18

– لورتا لین: این خواننده، در مورد ترامپ گفته است: «ترامپ روح مرا از آن خود کرده است. دیگر چه می‌توانم بکنم؟ ضرب‌المثلی هست که می‌گوید: وقتی برای بهترین عزم جزم می‌کنی، بقیه را دیگر فراموش کن. بهترین و مناسب‌ترین شخص برای نجات کشور از این وضعیت، خود اوست».

us-celebrity19

– رابرت داوی: این بازیگر و نویسنده هالیوو در مورد ترامپ می‌گوید: «اگر بتوان رونالد ریگان را گری کوپر سیاست خواند، بی‌شک دانلد ترامپ جان وین است. ترجیح می‌دهم رییس جمهور کشوم ترامپی باشد که به‌جای پذیرایی خواب و رویاهای شیرین از ما، در گوش‌های ما تشر زده و فرمان برخیز و هوشیار باش سر دهد.

us-celebrity20

– مایک دیتکا: وی که یکی از سرشناس‌ترین مربیان فوتبال امریکایی است، در مورد ترامپ گفته است: «من هزار بار و هزار با دیگر می‌گویم که یک محافظه‌کار هستم و اذعان می‌کنم که شیفته ترامپ هستم».

us-celebrity21

– آیسا وین: دختر جان وین‌(کارگردان شهیر سینما) یکی دیگر از طرفداران پر و پا قرص ترامپ است. او در مورد ترامپ گفته است: «آمریکا، امروز نیاز به قدرت دارد و فقط یک رهبر قوی مثل ترامپ می‌تواند سکان هدایت کشور را در دست بگیرد. ترامپ شجاعت دارد و مانند پدرم جان وین قوی است. اگر پدرم زنده بود، حتما از ترامپ حمایت می‌کرد.

us-celebrity22

– کارل ایکان: این تاجر ترک‌تبار در مورد ترامپ گفته است: «آری، از او تماما حمایت خواهم کرد. من در این کشور به‌نوعی به عنوان یک فعال اجتماعی هم فعالیت دارم. این وضعیتی که می‌بینم مناسب نیست و کسی مثل ترامپ می‌تواند ما را از این وضعیت اسفبار بیرون بکشد. 

us-celebrity23

– وین نیوتون: این کمدین و مجری معروف یکی دیگر از حامیان ترامپ است. وی در مورد ترامپ گفته است: «من شیفته دانلد ترامپ هستم و مطمئنا او یک رییس جمهور بزرگ می‌شود».

us-celebrity24


– جسه ونتورا: وی یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌کج‌کاران تاریخ آمریکا و هم‌چنین فرماندار سابق ایالت مینه‌سوتاست. ونتورا در مورد ترامپ گفته است: «امروز به‌کارمندانم چیزی را گفتم که برق سه فاز از سرشان پرید. به‌آن‌ها گفتم هر چقدر که جمهوری‌خواهان از قدرت گرفتن ترامپ نگران هستند، به‌همان اندازه من از پیروزی او مطمئنم».

us-celebrity25


– آنا کولتر: این بازیگر تلویزیونی در مورد ترامپ می‌گوید: «ترامپ، متفاوت است و بسیار جذاب. بلندهمت است و بطرز شگرفی بانمک. به‌نظرم چه بصورت جمهوری‌خواه و چه به‌صورت نامزد مستقل به مبارزه ادامه دهد، پیروز می‌شود».

us-celebrity26

 

– استفن بالدوین: این بازیگر و نویسنده و کارگردان سینما که برادر «الک بالدوین» است، در مورد ترامپ گفته است: «به‌عقیده من، ترامپ بی‌نظیر است. او، رییس جمهور شایسته‌ای می‌شود. وی، سیاست‌مدار نیست و برای همین هم اهمیت نمی‌دهد که چه کسی چه چیزی می‌گوید. برای همین هم محبوبیت دارد».

us-celebrity27

 

– ویلی رابرتسون: بازیگر تلویزیون، تاجر، و شکارچی است. او در مورد ترامپ می‌گوید: «ترامپ یعنی خود من. ما هر دو تاجر هستیم. هر دو در تلویزیون نمایش‌ خیره‌کننده داشته‌ایم. و هر دو همسرانی داریم که خیلی خوشتیپ‌تر از ما هستند. بنابراین من ترامپ را دوست دارم».

us-celebrity28


– دنیس رادمن: این قهرمان بسکتبال که میانه بسیار خوبی هم با رهبر کره شمالی دارد، در توئیتر خود آورده است: «دانلد ترامپ یک دوست واقعی است. ما دیگر نیاز به‌سیاست‌مدار نداریم. ما، نیاز به‌یک تاجر داریم. تاجری چون ترامپ. آن هم ترامپ 2016».

us-celebrity29

– لو فرینو: این مربی شهیر بدن‌سازی و بازیگر نقش معروف هالک در مورد ترامپ گفته است: «بهترین‌ها را برای ترامپ آرزو دارم. من می‌دانم که این مرد برای آمریکا دل می‌سوزاند و کشور ما را در امنیت کامل نگاه می‌دارد».

us-celebrity30

– اوماروسا مانیگالت استالوورث: وی که بازیگر تلویزیونی و همسر «مایکل کلارک دونکان»‌(بازیگر متوفی فیلم معروف مسیر سبز) است، در مورد ترامپ می‌گوید: «وقتی که «تایگر»‌(اشاره به‌قهرمان شهیر گلف) گلف بازی می‌کند، حتی اگر از گلف بدت هم بیاید به‌تماشای گلف علاقه‌مند می‌شوی. در عالم سیاست، ترامپ مانند تایگر است. نامزدی او در انتخابات مثل همان بازی کردن تایگر در زمین گلف است».

us-celebrity31

– رابرت کیوساکی: این تاجر موفق و مشهور ژاپنی‌تبار در مورد ترامپ این‌گونه گفته است: «وقتی مناظرات را تماشا می‌کردم، با خودم می‌گفتم کدامیک از این نامزدهای انتخاباتی توانایی پول در آوردن را دارد؟ پس از مدتی متوجه شدم که همه آن‌ها فقط توانایی خوب خرج کردن را دارند مگر یک نفر؛ و آن هم ترامپ بود. من به‌او رای می‌دهم چون شایسته پول در آوردن است.

us-celebrity32

 

– فیل رافین: این تاجر معروف در مورد ترامپ گفته است: «عملکرد کنونی دولت فدرال افتضاح است. شاید بگویند او تجربه سیاسی ندارد اما ترامپ باهوش و کاردان است و مطمئن باشید بهتر از بسیاری از سیاستمداران عمل خواهد کرد».

us-celebrity33

– وین آلن روت: این تاجر، سیاست‌مدار و شخصیت رادیویی در مورد ترامپ گفته است: «ترامپ، مورد حمله بیرحمانه اوباما و دولتش و تمامی رسانه‌ها و هم‌حزبی‌های متخاصم قرار گرفته است. آن‌ها، او را به‌اندازه کافی محافظه‌کار نمی‌دانند. در جایی که من و او در کنار هم بارها بر محافظه‌کار بودن‌مان تاکید کردیم و برای کشورمان دل سوزاندیم. من او را صمیمانه دوست دارم و از او حمایت کامل خواهم کرد».

us-celebrity34

یک‌شنبه سی‌ام آبان 1395 – بیستم نوامبر 2016

ادامه دارد.

اطلاعات

این ویودی در 21 نوامبر 2016 بدست در اشتراک - eshtrak فرستاده شده و با , , برچسب خورده.